Pages

Monday, July 12, 2010

Penat

Hari ini aku rasa penat sangat sebab petang tadi tiba-tiba je takde air. Cuak jugak tadi sebab aku pikir macam manalah nak mandi,solat semua. Tadi nak solat Maghrib,aku dengan kak Ku-Z terpaksa turun ke bawah untuk pergi ke blok depan untuk ambil wudhu'. Penat jugak ulang alik dari tingkat 4 ke bawah lepas tu nak kena naik balik.
Owh ye!! Siang tadi aku dapat peluang bila aku dapat cakap ngan dia yang aku cakap hari tu. Gembira aku hari ni. Dah lama tak jumpa dia dan bercakap dengannya. Walaupun sekadar ber-chatting,tapi bagi aku tu semua dah memadaai. Mungkin walau dah memang tersurat yang aku dah tiada jodoh lagi dengan dia tapi biarlah hubungan persahabatan tu tak terputus. Aaaaminnnn....
Adik aku pulak sibuk mengusik aku bila ibu aku called tadi. Sempat lagi dia bisik kat belakang telefon tu,"kakak de kekasih gelap!" Rasa lawak pulak bila dia sebut macam tu.
Aku sebenarnya mengantuk sangat ni. Tapi rasa macam tak boleh tidur sekarang pulak. Mungkin kejap lagi.

No comments:

Post a Comment