Pages

Monday, July 12, 2010

Kenangan Impian dan Harapan

Kenangan

Bagi aku tiada satu apa pun kenangan manis yang boleh membuatkan aku rindu dengan sekolah. Not at all! Semuanya menyakitkan hati,mata dan perasaan aku ini. Mula-mula tu memangla best bila kita ada couple dan satu kelas pulak tu. Tapi bila dia mula berubah dan kita putus,hati mula rasa tak selesa bila satu kelas dengan dia. Nak dengar nama dia pun mula naik menyampah. Tapi yang paling aku ingat dan aku paling bangga bila keputusan aku dalam PMR paling gempak dan terlintas dalam hati aku masa tu,"padan muka dia ngan makwe dia tu,wat naya kat aku lagi kan keputusan x best." Walaupun terluka sebab cara dia tu amat menyakitkan,tapi akhirnya dendam aku terbalas jugak bila aku dapat 7A dan dia kurang daripada aku. Bestnya!!!



Impian

Well,right now I'm studying in Gombak and I'm taking Computer Science. Since,I had accomplished my three whole semesters with Dean List entitled,I hope I will maintain my CGPA and after finish my year in IIC,I will apply and get through to UM or UTM to further my degree in Engineering in Computer Science. Then after that,I want to be a lecturer or at least a tutor in any local universities.

No comments:

Post a Comment