Pages

Sunday, September 9, 2012

Sarawak Bumi Kenyalang

Assalamualaikum wbt..Alhamdulillah dah selesai sesi pendaftaran dan paling penting MAP (Majlis Aluan Pelajar) yang berakhir hari Jumaat, tanggal 7 September 2012. Alhamdulillah aku kini bergelar mahasiswi UNIMAS dan berpegang dengan AUKU pindaan 2012. First batch tau!! :)


Ok jom aku bawa semua ke kronologi-kronologi penting dalam hidup aku ni. Aku bersama ibu, along dan adik aku fly to Sarawak time Hari Merdeka. Perasaan aku masa kat airport hanya Allah je yang tau macam mana aku cuba control feeling aku bila nak salam sume org yg hantar aku time tu. Masa salam ngan angah aku terus x boleh nak control..terus peluk abang aku kuat-kuat,nangis jangan tanya la...sampai sedu-sedu. Pastu bila salam and cium anak-anak buah aku..aduyai....lagi la sayu...:(

Tapi kaki tetap melangkah juga sebab tuntutan yang akan aku hadapi kat Sarawak nanti. 1 jam 45 minit ke Sarawak terasa lama sangat! Bukan sebab dah rindu kat semenanjung tapi rasa teruja nak tengok negeri orang. Aku tak pernah sampai ke Sarawak or Sabah. Ini first time dan bukan untuk holiday tapi study! REMEMBER, STUDY!!

1 September 2012;
Tarikh mendaftar kolej kediaman. Aku tinggal di Kolej Sakura. :) Sakura? Kawaii!! Sakura? Kawaii!! Sakura-sakura?? KAWAII KIREI HAI!!! LOL I'm proud to be a Sakura!!!

Ok nanti aku sambung lagi. :)

No comments:

Post a Comment