Pages

Wednesday, August 1, 2012

~LANGIT BIRU~

  • Alhamdulillah..hari ni dah 1 OGOS 2012. Dah msuk bulan merdeka!!!
  • Tapi aku bukan nk cakap pasal merdeka..sbb aku langsung xde rasa nak celebrate merdeka tahun ni.
  • Aku lebih rasa x sabar nk jadi mahasiswi..ALHAMDULILLAH. :)
  • Aku akan fly 31 OGOS 2012 nanti.
  • Sekali lagi syukur ke hadrat Illahi sbb DIA makbulkan niat hati aku..
  • Pertame kali nek flight masa g penang..time nk balik KL aku pasang niat..
    "1 hari nnt aku mesti nek flight ag.." 
  • And sekali lagi ALLAH makbulkan permintaan aku tu..
  • 19 MEI 2012 aku terbang ke KOREA...DAE HAN MIN KUK!!
  • And bersaksikan ALLAH dan Nami Island, sekali lagi aku pasang niat.. 
"Datang Nami Isle sekali lagi dengan my ZAUJ..Aamin"
(semoga aku dapat capai hajat aku ni..:D)

  • Sekali lagi ALLAH kabulkan hajat aku ni..dengan memberikan tawaran yang aku nanti-nantikan.
  • UNIMAS..aku kan FLY lagi nanti..
  • Kali ni aku berniat..
    "Semoga ALLAH titipkan aku kejayaan daripada DIA sepanjang langkah dan ibadah aku..Aamin"

No comments:

Post a Comment